.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مبارزه رودرروی حسن یزدانی و کامران قاسمپور برای حضور در المپیک پاریس برگزار نخواهد شد. تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
مبارزه رودرروی حسن یزدانی و کامران قاسمپور برای حضور در المپیک پاریس برگزار نخواهد شد.(ادامه)
جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد. چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد.(ادامه)
سندرم ناخن زرد (Yellow Nail Syndrome) یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست‌ و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای ۵۰ سال به این عارضه دچار می‌شوند. سندرم ناخن زرد چیست؟
سندرم ناخن زرد (Yellow Nail Syndrome) یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست‌ و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای ۵۰ سال به این عارضه دچار می‌شوند.(ادامه)
در حالی که گفته شده بود حسن یزدانی از اول اردیبهشت تمرین کشتی را آغاز خواهد کرد، بازگشت او به تشک نیز مثل حضورش در اردوی تیم ملی به تعویق افتاد. بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
در حالی که گفته شده بود حسن یزدانی از اول اردیبهشت تمرین کشتی را آغاز خواهد کرد، بازگشت او به تشک نیز مثل حضورش در اردوی تیم ملی به تعویق افتاد.(ادامه)
دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد تا با خاطره‌ای تلخ از المپیک خداحافظی کند. دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد تا با خاطره‌ای تلخ از المپیک خداحافظی کند.(ادامه)
مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد. هافبک استقلال زیر تیغ جراحی
مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور زیر تیغ جراحی رفت؟ +عکس
تصاویری که امروز روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی دولت قرار گرفت احتمالا از عمل لیزیک چشم ابراهیم رئیسی خبر می‌دهد.(ادامه)
در حالی که حسن یزدانی قهرمان المپیک دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می‌کند، در ایران بحث بر سر اینکه چه کسی دوبنده ایران را در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک به تن کند آغاز شده است. معمای حسن یزدانی از نگاه سایت روسی
در حالی که حسن یزدانی قهرمان المپیک دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می‌کند، در ایران بحث بر سر اینکه چه کسی دوبنده ایران را در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک به تن کند آغاز شده است.(ادامه)
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد. استعفای ۲۰ پرستار در بیمارستان چالوس؛ شیطنت رسانه‌ای یا واقعیت؟
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد.(ادامه)
بر اساس نتایج پژوهش‌های منتشرشده، لخته‌های خون ممکن است از لحاظ اندازه کوچک باشند، اما تاثیر مخربی بر سلامت ما دارند. نوشیدنی‌ که خطر لخته شدن خون را افزایش می‌دهد
بر اساس نتایج پژوهش‌های منتشرشده، لخته‌های خون ممکن است از لحاظ اندازه کوچک باشند، اما تاثیر مخربی بر سلامت ما دارند.(ادامه)
نذر اهدای خون با هدف رفع نیاز بیماران به ویژه در شب های قدر امری مبارک و نیکو محسوب می شود. نذر خون با هدف رفع نیاز بیماران در لیالی قدر
نذر اهدای خون با هدف رفع نیاز بیماران به ویژه در شب های قدر امری مبارک و نیکو محسوب می شود.(ادامه)
دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، شنبه شب طی یک چکاپ معمول مشخص شد نتانیاهو به فتق مبتلا شده است. نتانیاهو بستری شد
دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، شنبه شب طی یک چکاپ معمول مشخص شد نتانیاهو به فتق مبتلا شده است.(ادامه)
نذر اهدای خون با هدف رفع نیاز بیماران به ویژه در شب های قدر امری مبارک و نیکو محسوب می شود. نذر خون با هدف رفع نیاز بیماران در لیالی قدر
نذر اهدای خون با هدف رفع نیاز بیماران به ویژه در شب های قدر امری مبارک و نیکو محسوب می شود.(ادامه)
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود . واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رئیس پلیس راهور استان + گزارش اجرای طرح سلامت نوروزی در مازندران
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود .(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد. چگونه می‌توان بدون کیسه صفرا زندگی کرد؟
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد.(ادامه)
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به شرایط جسمانی خود پس از عمل موفقیت‌آمیز، گفت: امیدوارم با آمادگی کامل یک ماه دیگر تمرینات خود را بر روی تشک کشتی آغاز کنم و بتوانم در المپیک به مدال طلا برسم. یزدانی قول پیروزی مقابل تیلور را داد/ یک ماه دیگر به روی تشک بازخواهم گشت
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به شرایط جسمانی خود پس از عمل موفقیت‌آمیز، گفت: امیدوارم با آمادگی کامل یک ماه دیگر تمرینات خود را بر روی تشک کشتی آغاز کنم و بتوانم در المپیک به مدال طلا برسم.(ادامه)
شمخانی روی تخت بیمارستان + عکس
علی شمخانی، دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی تحت عمل جراحی قرار گرفت.(ادامه)
رضا داوود‌نژاد بر اثر عوارض ناشی از عمل پیوند کبد که چند سال پیش او انجام داده بود، دوباره در بیمارستان بستری شد. رضا داوودنژاد راهی بیمارستان شد
رضا داوود‌نژاد بر اثر عوارض ناشی از عمل پیوند کبد که چند سال پیش او انجام داده بود، دوباره در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
تقریباً ۹۰ درصد از افرادی که به سرطان مثانه مبتلا می‌شوند، سنی بالاتر از ۵۵ سال دارند. سرطان مثانه معمولاً زمانی که تشخیص داده می‌شود، خطرناک نیست اما امکان تهاجمی شدن آن وجود دارد. سرطانی که بیشتر جان مردان را تهدید می‌کند
تقریباً ۹۰ درصد از افرادی که به سرطان مثانه مبتلا می‌شوند، سنی بالاتر از ۵۵ سال دارند. سرطان مثانه معمولاً زمانی که تشخیص داده می‌شود، خطرناک نیست اما امکان تهاجمی شدن آن وجود دارد.(ادامه)
سرهنگ علی همه خانی گفت: متأسفانه تاکنون سه نفر از پرسنل انتظامی با پرتاب نارنجک دست ساز، در مناطق فلاح و خیابان هنگام از ناحیه صورت مجروح شدند. مجروحیت سه مامور انتظامی در ماموریت چهارشنبه پایانی سال
سرهنگ علی همه خانی گفت: متأسفانه تاکنون سه نفر از پرسنل انتظامی با پرتاب نارنجک دست ساز، در مناطق فلاح و خیابان هنگام از ناحیه صورت مجروح شدند.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند. نکونام به بیمارستان رفت !
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند.(ادامه)
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است. روزه داری برای کدام بیماران خطر ندارد؟
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است.(ادامه)
آسیب چشم، یکی از شایع ترین آسیب های حوادث چهارشنبه سوری است که متاسفانه بعضا به نابینایی منجر می شود. مراقب چشمانتان باشید؛ عید نزدیک است
آسیب چشم، یکی از شایع ترین آسیب های حوادث چهارشنبه سوری است که متاسفانه بعضا به نابینایی منجر می شود.(ادامه)
عمل خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه ٨ ساله بستکی در مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با موفقیت انجام شد. خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه ۸ ساله
عمل خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه ٨ ساله بستکی در مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با موفقیت انجام شد.(ادامه)
صنعت طیور گلستان که تامین کننده ۱۰ درصد مرغ کشور به ویژه استان تهران است، این روزها با چالش های مختلفی مواجه بوده و حتی برخی معضلات جدید اخیرا گریبان این صنعت در استان را گرفته است....(خبر)
(ادامه)
حمله خونین به شعبه اخذ رای در دارآباد/۳ بسیجی زخمی شدند
تاکیدات صبح امروز رهبری به مرددین برای مشارکت، راهی شعبه اخذ رای شمیرانات شدند، در دارآباد توسط یک گروه ناشناس مسلح به‌ سلاح سرد مورد حمله قرار گرفتند(ادامه)
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد. بُکُش و لاغرم کن تا عید!
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد.(ادامه)
۲ پزشک متخصص مغز و اعصاب و گوش، حلق و بینی به بیان توضیحاتی درباره بیماری سینوزیت پرداختند. همه چیز درباره سینوزیت
۲ پزشک متخصص مغز و اعصاب و گوش، حلق و بینی به بیان توضیحاتی درباره بیماری سینوزیت پرداختند.(ادامه)
عکس‌های عجیب و شگفت‌انگیز از جراحی‌های پلاستیک، اکانت فردی به نام دکتر کیم را در شبکه‌های اجتماعی سر زبان‌ها انداخته است. تصویر باورنکردنی این خانم بعد از جراحی پلاستیک+عکس
عکس‌های عجیب و شگفت‌انگیز از جراحی‌های پلاستیک، اکانت فردی به نام دکتر کیم را در شبکه‌های اجتماعی سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 66 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.